Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Real Angi Bau Concept - COLOSSEUM 0 - 1

Mutatis mutandis (Schimband ce este de schimbat)
Datorita prezentei majoritatii jucatorilor, schimbarilor efectuate si inspiratiei, am reusit sa ne impunem la limita in fata unui adversar artagos si cu lectiile bine invatate. In afara faptului ca in prima repriza nu am existat si dupa gol ne-am panicat un pic pot sa spun ca am castigat cu noroc si cu ajutorul interventiilor lui Andrei, care pe aceasta cale ii uram sa o tina tot asa.
Ma bucur ca am putut alinia o echipa de baza si cu rezerve pe masura titularilor - acest lucru ar trebui sa se petreaca la fiecare meci.

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0 - 0
Rezultat final: 0 - 1
Evolutia scorului: 0-1;
Marcatori: Tandura B;
Nota echipei: 7
Spectatori: 10
Vremea la ora jocului: cer innorat, temp. 3 grade Celsius
Jucatori prezenti: Pavel Andrei, Darie Ioan, Barbacaru Marian, Cotargasanu Mihai, Jigoranu Mihai, Pavel Florin, Luchian Octavian, Valciu Daniel, Scutaru Catalin, Tandura Bogdan;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu