Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 9 aprilie 2013

Schimbare data iesire la munte

Am citi undeva ceva de genul "in alte week end-uri nu pot mai multi" .....
eu am inteles asa:
- pe 31 mai nu poate Tavi
- pe 7 iunie nu poate Robert
- pe 14 iunie nu poate Robert
- pe 21 iunie nu poate Javier
- pe 28 iunie nu poate Robert
... Asa cum am mai spus, si cum a spus si Dudu, ar trebui sa facem asa incat sa mergem toti si deci sa poata merge si Javier (nu doar sa spunem ca facem). Cred ca ii datoram macar atat.
Asadar, eu propun sa schimbam data, MAI ALES CA VRETI NEAPARAT SA MERGEM DE VINERI PANA DUMINICA, IN CONDITIILE IN CARE LUNI E LIBER. Personal, daca tot am liber luni, as prefera sa profit si sa merg undeva in loc sa vin sa stau in Iasi...
 Cred ca si proprietarii vor vrea sa aiba cabana ocupata pana luni, daca va fi liber de Rusalii si nu are rost sa ii incurcam.

In conditiile de mai sus putem opta intre 24 mai sau 5 iulie ....

Mishu

10 comentarii:

  1. Sunt de acord cu Mishu...cred ca 24 MAI ar fi OK...sper sa poata merge toata lumea pe 24...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe 5 iulie nu pot eu. As putea in week-end-ul urmator, 12 - 14 iulie. Sau 24 mai.

    Imi este indiferenta data, numai sa nu fie week-end-ul 5 - 7 iulie.

    Nu mai fi suparat Mishu, schimbam data si gata. Asa cum am luat in considerare optiunile fiecaruia, importanta e si optiunea ta.

    In concluzie, sunt de acord cu schimbarea datei. Trebuie sa fie toata lumea multumita.

    RăspundețiȘtergere
  3. weekend-ul cu 5 iulie am nunta , nu pot sigur
    Perioada cu 24 mai o sa am muncitori in curte, la fatade si trotuare, munictori la care eu trebuie sa le furnizez materiale - asa ca nu stiu ce sa spun ( e posibil sa termine lucrarile pana atunci daca vin imediat dupa paste , e posbil sa nu le termine).
    Am vb din nou la pensiune, ambele weekend-uri propuse (mai , iunie) sunt in continuare libere, de negociere nici nu vrea sa auda.

    Florin

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    Pentru mine orice data pana prin 15-20 iunie e foarte buna. Dupa nu mai pot merge nicaieri, cel putin vreo 2-3 luni.
    Deci 24 mai e perfect.
    Dar, nu vreau sa va incurc, asa daca sunt alte date in iunie-iulie care sunt OK pentru voi, folisiti-le.

    Laurentiu

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine 24 Mai nu e ok. Am intalnirea de 10 ani de la terminarea facultatii.

    Dudu

    RăspundețiȘtergere
  6. poate nu mai pleaca Roberto in China si mergem pe 7 iunie.....:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu pleaca Robert putem merge pe 7 sau pe 14 iunie. Daca pleaca, hai sa mergem pe 12 iulie.

    RăspundețiȘtergere
  8. a RAMAS 15 IUNIE !!!!!!!!!
    F P

    RăspundețiȘtergere
  9. Florin cand trebuie sa vb sa faci rezervarea? Eu s-ar putea sa nu pot pe 15 iunie, tb sa merg la o cumetrie; inca nu stiu sigur data ca nu e fixata. Sper ca pana marti cel tarziu sa aflu. Eventual pe 7 iunie daca pot si restul baietilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. mai devreme de marti oricum nu miscam nimic ; vb marti
    florin

    RăspundețiȘtergere