Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 7 decembrie 2013

Lis Affair - COLOSSEUM 2005 IASI 3 - 2

Data viitoare va fi mai bine....sa speram
Meciul a inceput bine, ne-am asezat foarte bine in teren si chiar am avut primele ocazii. Prima repriza a stat sub dominatia cifrei doi - doua schimbari, doua greseli, doua minute si doua goluri a facut ca scorul la pauza sa fie 2-0 pentru Lis Afair. Dupa primirea celor doua goluri nu am reusit sa mai schimbam ceva pana la pauza. Repriza a doua a fost cu totul altceva, chiar daca scorul s-a dus la 3-0 destul de repede am reusit sa legam jocul si sa inscriem 2 goluri foarte rapid. Pe langa aceste reusite am avut cateva ocazii de a egala si chiar un penalty neacordat la Tavi. Surprinzator sfarsitul jocului ne-a gasit in atac si cu adversarii ingramaditi in propriul careu. Poate cu un pic mai multa concentrare am fi reusit mai mult dar acum nu mai putem face decat sa privim inainte si sa speram ca am invatat ceva.

Jocul urmator din campionat va fi pe 25.01.2014 cu Travis deoarece jocul cu EBS s-a amanat pentru data de 28.01.2014, ora 19.00. Mentionez ca cei de la EBS participa la o competitie la Bacau si ne-au rugat sa ii sprijinim cu aceasta amanare. Meciul se va disputa pe ora noastra la data stabilita mai sus iar plata orei o vor face cei de la EBS. Alternativa era sa jucam pe Heineken Arena, ora lor, dar dupa cum stiti este un teren pe care se joaca cu multa atentie din cauza proastei conceptii a arenei.

Primele meciuri din 2014 se vor desfasura in cadrul  Cupei  DGB HIT, Editia a 8 a. Prima faza se va desfasura in perioada 18 - 19 ianuarie 2014, la Sala Polivalenta. Tragerea la sorti a grupelor va fi sambata, 14.12.2013, ora 12.00, la arena Magic. Taxa de participare va fi de 150 lei, taxa pe care va trebui sa o achitam saptamana viitoare asa ca marti, la antrenament, sa veniti cu 15 lei in plus. Multumesc.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 2-0
Rezultat final: 3-2
Evolutia scorului: 1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 3-2
Marcatori: Jigoranu Mihai, Stachie Marius
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 5
Spectatori: 14
Vremea la ora jocului: temp. 2 grade Celsius, rece
Jucatori prezenti: Chirica MirceaJigoranu Mihai, Niagu Andrei, Luchian Octavian, Contreras Javier, Vinatoru Mihai, Scutaru Catalin, Stachie MariusVilciu Daniel, Pavel Florin;
Jucatori absenti: Grigoras Dragos, Cotargasanu Mihai, Scarlatache Vlad, Prepelita Laurentiu, Darie Ioan;
MVP-ul meciului: Chirica Mircea;
Antrenor: Vilciu Daniel;



3 comentarii:

  1. Eu felicit toata echipa pentru joc. Am fost neatenti la cele 2 faze din care au facut 2-0, dar in rest am facut un joc bun.

    Daca jucam asa in permanenta, e greu sa ne bata cineva, avand in vedere si nivelul campionatului.

    Catalin

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne mai ramane un singur meci anul asta: iesirea de sfarsit de an :) Maine stabilim ultimele detalii, ok?

    Mishu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur.
      Am inteles ca maine vine cam toata lumea. Poate facem un meci tare.

      Catalin

      Ștergere