Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 27 ianuarie 2014

COLOSSEUM 2005 IASI - Travis 1 - 3

Nu-i nimic, se putea intampla oricui....
Dupa un inceput bun de meci cand am reusit sa deschidem scorul meciul a luat-o intr-o directie care ne-a lasat fara reactie. Nu a mers mai nimic (dovada ca la scorul de 1-2 am reusit sa ratam si o lovitura de la 9 metri) si asta s-a vazut in jocul nostru care a intrat intr-un haos total: pase aiurea, nervi la maxim, parca era o ceata pe tot terenul si nu reuseam sa ne vedem unul pe celalalt. 
Oricum tensiunea era atat de mare incat s-a transmis si pe banca si nu invers, cum era de obicei, unii dintre noi am reusit sa ne purtam ca niste copii si in locul incurajarilor am dat drumul la reprosuri (aici imi cer scuze deoarece si eu sunt unul dintre ei). Cred ca acest lucru ma suparat mai tare si nu faptul ca am luat bataie. Tineti cont ca deocamdata nu avem nici un obiectiv si tot ce facem este sa ne bucuram de acest joc si de compania prietenilor.
Imi pare rau ca incepem sa ne pierdem interesul, sa nu mai jucam cu placere asa cum o facem o data si sa ne certam decat sa gasim solutii. 
Nu-mi mai place sa vin la meciuri sa vad cum totul se duce de rapa - parerea mea.

Urmatoarele meciuri sunt:
Marti - 28.01.2014, ora 19.00 cu EBS;
Sambata - 01.02.2014, ora 11.30 cu Dinamo;

Va doresc o revenire cand mai rapida si sa demonstrati ca ceea ce s-a intamplat sambata a fost un simplu accident.


Statistica meciului
Rezultat prima repriza: 1-1
Rezultat final: 1-3
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2, 1-3
Marcatori: Luchian Octavian
Cartonase galbene: 
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 3.5
Spectatori: 5
Vremea la ora jocului: temp. 8 grade Celsius, rece
Jucatori prezenti: Ciohodaru Radu, Luchian Octavian, Contreras Javier, Vinatoru Mihai, Stachie MariusVilciu DanielDarie Ioan, Dogaru Marian, Niagu Andrei, Pavel Florin, Scarlatache Vlad;
Jucatori absenti: Chirica Mircea, Scutaru Catalin, Cotargasanu Mihai, Grigoras Dragos, Prepelita Laurentiu;
MVP-ul meciului: lipsa;
Antrenor: Darie Ioan;




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu