Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 23 decembrie 2014

COLOSSEUM 2005 IASI - Angi Bau 2 - 2

Un sfarsit de an deosebit ..... dar si cu un regret..
Chiar daca am avut initiativa si am ratat din ocazii clare nu pot spune ca sunt nemultumit de rezultat mai ales ca puteam, foarte usor, sa si pierdem, chiar daca nemeritat. Dupa un inceput dominat clar cu multe ocazii la poarta adversa am lasat garda pe final de repriza si lucrul acesta era sa ne coste. In ce-a de-a doua repriza am inceput la fel de tare si am reusit deschiderea scorului dar la fel ca si in tur adversarii au reusit sa intoarca rezultatul in doar 3 minute dupa un lant de balbaieli facute in aparare. In cele din urma am reusit sa egalam prin noua nostra achizitie - Claudiu, care a inscris superb, cu capul, in vinclu, la o centrare din lovitura libera executat perfect de Marian. Am continuat sa atacam dar nu am mai reusit sa inscriem chiar daca, pe final, Carolica a dat-o iar in bara :)) .
Acest sfarsit de an ar fi fost perfect daca nu am fi primit vestea proasta cu plecarea lui Javier din Romania. A lasat un gol imens in echipa si tin sa ii multumesc pentru tot ce a facut ptr noi precum si faptul ca intotdeauna va avea un loc special la noi in echipa. Sper sa facem o figura frumoasa la Cupa Unirii si sa ii dedicam toate victoriile obtinute.




Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 2-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2, 2-2
Marcatori:  Fifi, Claudiu
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7
Spectatori: 8
Vremea la ora jocului: temp. 2 grade Celsius, foarte frig
Jucatori prezenti: Ciohodaru RaduScarlatache Vlad, Dogaru Marian, Niagu Andrei, Darie Ioan, Jigoranu Robert, Vilciu Daniel, Stachie Marius,  Petrut Ciprian, Andron Claudiu;
Jucatori absenti:  Stratu Iulian, Pavel FlorinChirica Mircea, Prepelita Laurentiu, Grigoras Dragos, Cotargasanu Mihai,  Luchian Octavian, Contreras Javier, Scutaru Catalin;
MVP-ul meciului: -
Coordonator: Vilciu Daniel;
Suporter no. 1: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu