Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 6 decembrie 2014

COLOSSEUM 2005 IASI - Parohia 5 - 0

13 cu noroc.....ptr COLOSSEUM 2005 IASI
Chiar daca a fost etapa a 13-a nu a fost nimic cu ghinion doar ceva clinciuri mai dure, cartonasul galben a lui Scuty (are nu mai putin de 5 - mic si rau :)) a trecut de la autogoluri la cartonase, e mai bine dar mai costisitor ) si poate ca am marcat prea putin la numar de ocazii avute. Un lucru foarte important a fost ca nu am primit gol si am alergat mult si cu folos. Dupa doar 2-0 la pauza, ne-am descatusat in cea de-a doua si am mai marcat inca 3. Am prestat un joc frumos si nu ne-am mai precipitat, am linistit jocul atunci cand trebuia si am atacat la momentul oportun. Incepem sa devenim mai maturi si, jucand de atata timp impreuna, legam relatiile de joc mult mai bine, ne cunoastem, ne bazam unul pe altul, jucam ca o echipa nu ca individualitati.
Avand in vedere forma prin care trecem am hotarat sa participam la Cupa Unirii, competitie care strange echipe de valoare, din toata tara. Acesta va fi testul nostru de maturitate. Dupa cum ati putut observa participarea la Cupa Magic, din vara, ne-a dat o alta viziune asupra jocului, jucam mult mai relaxati si bine.
Competitia se va desfasura in perioada 09 - 11 ianuarie 2014 si va avea loc la Sala Polivalenta, Arena Heineken si Magic Stadium. La startul competitiei se vor alinia 24 de echipe si se vor califica, din fiecare grupa 2 echipe. Mare atentie la ce program aveti deoarece nu vreau sa ne prezentam cu 6 oameni. Va rog sa acordati respectul cuvenit fata de colegi dar si fata de competitie. 

Deseara ne vedem la Bolta Rece pentru sarbatorirea 10 ANI DE LA INFIINTAREA ECHIPEI COLOSSEUM - cea mai veche si frumoasa echipa.
PS Suporterii sunt invitati sa petreaca alaturi de noi :))

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 2-0
Rezultat final: 5-0
Evolutia scorului: 1-0, ....., 5-0
Marcatori:  Javier 2, Tavi, Marian si  Scuty
Cartonase galbene: Scuty
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 9
Spectatori: 8
Vremea la ora jocului: temp. 2 grade Celsius, foarte frig
Jucatori prezenti: Ciohodaru RaduScarlatache Vlad, Cotargasanu Mihai, Dogaru Marian,  Luchian Octavian, Contreras Javier, Niagu Andrei, Darie Ioan, Jigoranu Robert, Vilciu Daniel,  Scutaru Catalin;
Jucatori absenti:    Stratu Iulian, Stachie Marius, Pavel FlorinChirica Mircea, Prepelita Laurentiu, Petrut Ciprian, Grigoras Dragos;
MVP-ul meciului: mosul JAVIER - nici nu zici ca are 43 de ani - BRAVOOOOOOOOOOO
Coordonator: Vilciu Daniel;
Suporter no. 1: Petre



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu