Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

duminică, 7 iunie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - Perpetuus 4 - 2

Ultima etapa, ultima victorie....
Am avut parte de o prima repriza echilibrata in care am facut ceea ce facem mereu - intram in jocul adversarului si nu jucam nimic. In a doua repriza am iesit mult mai motivati de la cabine :)), am schimbat tactica si imediat am reusit sa punem stapanire pe joc. Am fost un bun meci de pregatire pentru baraj unde speram sa avem tot lotul la dispozitie.
O sa avem un iunie destul de incarcat cu meciurile de baraj (11 si 16 iunie), participarea la Cupa Prieteniei - Bergenbier (19-21 iunie) si, speram noi, campionatul de cupa de la Piatra Neamt, Roman si Pascani (25-28 iunie).
Luati-va liber de la sotii, serviciu, de la ce vreti voi numai sa fiti prezenti la meciurile de baraj. E o luna destul de importanta pentru echipa cum nu a fost niciodata si nu ar trebui sa dam cu piciorul la sansa asta ca nu stiu cand o sa ne mai intalnim cu ea.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-1
Rezultat final: 4-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 3-2, 4-2
Marcatori: Tavi, Dudu, Claudiu, Robert
Cartonase galbene:  Mishu
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7
Spectatori: 25
Vremea la ora jocului: temp. 25  grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Ciohodaru Radu,  Niagu AndreiScarlatache Vlad, Vilciu Daniel, Jigoranu Robert,  Scutaru Catalin, Andron Claudiu, Cotargasanu Mihai, Luchian Octavian;
Jucatori absenti: Stratu Iulian, Pavel Florin, Darie Ioan, Stachie Marius, Petrut Ciprian, Dogaru Marian;
MVP-ul meciului: Tavi
Coordonator: Vilciu Daniel;
Suporter no. 1: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu