Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

vineri, 12 iunie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - Aroneanu 4 - 1

Am facut un pas mare.......
Mobilizarea din partea tuturora a fost exemplara si a avut efectul scontat. Ma bucur ca am inteles cat de importante sunt aceste doua meciuri si ca am reusit sa trecem cu brio un prim examen. Ne asteapta un meci la fel de dificil, poate chiar mai greu, dar cu o asemenea atitudine si vointa nu imi este frica de nici o echipa.
Meciul a inceput foarte echilibrat cu un putin plus pentru noi dar cu o cadere pe final. Interventiile lui Iulian ne-au tinut in meci si au facut ca scorul primei reprize sa fie alb, 0-0. A fost o repriza mai mult de tatonare si de incercari de a ataca poarta cu suturi de la distanta.
A doua repriza a inceput mai bine pentru adversari care au si reusit deschiderea scorului la o nesincronizare la o lovitura de colt. Nu ne-am panicat si in doar 3 minute am reusit sa intoarcem rezultatul iar pe final sa mai marcam inca de doua ori. Adversarii nu au mai avut replica la scorul de 2-1 si chiar ne-am mai creat ocazii mari de a mai marca.
Marti vom juca cu Liberto, poate, cel mai greu meci din actualul campionat.
Deocamdata, sa fim umili deoarece inca nu am realizat nimic.

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 4-1
Evolutia scorului: 0-1, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1
Marcatori: Carolica - 3, Marian
Cartonase galbene:  Claudiu
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 9
Spectatori: 18
Vremea la ora jocului: temp. 28  grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Stratu Iulian, Ciohodaru Radu, Niagu AndreiVilciu Daniel, Jigoranu Robert,  Scutaru Catalin, Andron Claudiu,  Luchian Octavian, Darie Ioan, Stachie Marius, Petrut Ciprian, Dogaru Marian;
Jucatori absenti: Scarlatache Vlad, Pavel Florin, Cotargasanu Mihai;
MVP-ul meciului: Echipa
Coordonator: Vilciu Daniel & Darie Ioan;
Suporter no. 1: Iulica;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu