Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 18 octombrie 2010

COLOSSEUM - Aldoor Auto Driver 2 - 5

Vae victis! (Vai de cei invinsi!)
O revenire spectaculoasa si atat ... dupa un asemenea meci cred ca multe de spus nu ar mai fi, doar ca, pacat, ca se putea. Cred ca majoritatea greselilor au venit pe seama oboselii si pe lipsa de inspiratie la schimbari. Nu stiu de ce ne este asa de greu sa recunoastem ca "suntem obositi" si sa lasam pe altii odihniti sa intre in teren ca doar de asta avem asa multe schimbari. Sambata au fost cativa dintre noi care nici macar nu au apucat sa-si traga sufletul pe banca, de aici s-a rupt ceva si au aparut greselile si implicit golurile, si, inca o data - pacat, ca se putea.
Poate unii dintre noi isi propun doar sa faca act de prezenta in acest campionat si doar sa ne motiveze cu cuvinte de genul "dar ce, tragem la titlu", rugamintea mea ar fi ca cei care nu vin cu gandul ca am putea face o figura frumoasa si, daaaaaaa, sa tragem la podium, SA STEA ACASA.
Acestea fiind spuse sper sa ne schimbam atitudinea in urmatoarele meciuri si sa dam totul pentru a nu avea pareri de rau dupa meci, ca acum.

Un comentariu:

  1. Ce ti-e si cu libertatea de exprimare a presei :)
    La meciul cu magic etapa trecuta eram "magistrali", "spectaculosi" ca acum la urmatorul meci sa fim "obositi", "neinspirati" si desfiintati.

    Eu zic ca am pierdut pentru ca:
    1. au fost mai buni (cel putin portarul si fundasul ala nou ne-au mancat)
    2. am facut rapid 4-5 greseli in repriza a II-a si nu am mai putut sa ne aparam bine din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere