Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 15 februarie 2011

MOSCOVA - 21

Dupa o aterizare mai dura si plina de emotii am reusit sa ajung cu bine in una dintre cele mai mari capitale. Ca sa va faceti o idee despre cat de mare e acest oras, pot sa va spun ca autostrada care o inconjoara (soseaua de centura) are aproximativ 130 km. Ce m-a socat cel mai mult e frigul, am prins o vreme cu temperaturi sub 20 grade si asa, se pare, ca va fi toata saptamana - dar pana la urma, poate ca acesta e farmecul acestei capitale. Aseara am fost prin Piata Rosie si am apucat sa vizitez centrul orasului ramanand impresionat de ceea ce am vazut -poate reusesc cand voi ajunge acasa sa postez pozele in albumul de pe blog.
Nici nu va imaginati cat de frumoase si bine structurate sunt rusoicele (1.80 cu niste picioare lungi si bine conturate si blonde, multe blonde).
Oricum daca aveti posibilitatea sa mergeti la Moscova sa nu ezitati nici o clipa ca veti regreta chiar daca au ceva probleme cu limba engleza si preturile nu sunt chiar asa de accesibile pe cat va asteptati. Puteti veni si cu euro dar si cu dolari urmand sa ii schimbati aici. Recomandarea mea ar fi sa incercati sa inchiriati un apartament deoarece e mai ieftin dar si pentru-ca aveti posibilitatea sa va gatiti deoarece mancarea nu este chiar asa de ieftina.
Mai sunt si exceptii, de exemplu, am fost astazi la un restaurat cu specific local si de aproximativ 370 de ruble (aproximativ 40 de ron) poti sa mananci cat doresti din vre-o 20 de mancaruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu