Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

miercuri, 3 octombrie 2012

COLOSSEUM 2005 IASI - LIS AFFAIR 1 - 5

Se spune ca marile echipe  stiu sa reactioneze atunci cand trec prin momente dificile. Cred ca e timpul sa ne mobilizam, sa strangem randurile, sa ne implicam mai mult, sa ii spuneti cum vreti voi numai hai sa facem ceva ca asa nu se mai poate. Pe teren aratam ca niste marionete care nu stiu ce sa faca si asteapta papusarul ca sa se miste. Dragilor e timpul sa taiem sforile si sa incepem sa ne miscam, sa fim mai duri, mai implicati. Indolenta se taxeaza si astazi s-a vazut de minune cum dormeam pe teren, dar o pun pe seama orei mai inaintate decat ora obisnuita.
Suntem defazati total pe faza de aparare si total neinspirati pe faza de atac, una spunem inainte de meci si in teren facem altceva. Incerca sa gasesc un plus, ceva bun si oricat m-as chinui nu reusesc, poate gasiti voi. In plus dupa ce ca suntem praf mai si tipam unul la altul si nu stim altceva decat sa ne facem reprosuri. Dragilor se poate discuta si pe un ton mai jos si mai calm. Incercati sa veniti cu ceva constructiv, suntem prieteni inainte de toate si nu vreau sa mai aud nu stiu ce frustari aveti. De acum vreau numai incurajari, atat de pe margine dar mai ales din teren....alooooooooooo avem un capitan la echipa, sa iasa in fata, trebuie sa se faca si el simtit, are si el unele indatoriri.
O echipa nu poate functiona doar cu simpla prezenta a jucatorilor, mai trebuie sa punem si un pic de suflet si implicare.
Sunt atatea de mult de spus dar sunt cam obosit si s-ar putea sa spun prea multe si nu prea bune.

Statistica meciului

Rezultat prima repriza:  0-3
Rezultat final:  1 - 5
Evolutia scorului: 0-1, 0-2, 0-3, 1-3, 1-4, 1-5
Marcatori: Luchian Octavian
Cartonase galbene: Cotargasanu Mihai
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 2
Spectatori: 5
Vremea la ora jocului: temp. 19 grade Celsius
Jucatori prezenti: Prepelita Laurentiu, Balut Ionel, Jigoranu Mihai, Pavel Florin, Cotargasanu Mihai, Vilciu Daniel, Luchian Octavian, Stachie Marius, Niagu Andrei, Contreras Javier, Mitel Ionut;
Antrenor: Pavel Florin

4 comentarii:

  1. Sunt sigur ca ne vom reveni.
    - Respectati-va colegul din teren! Sa se vada ca suntem prieteni si pe teren, nu numai in afara lui.
    - Sa folosim antrenamentul pentru a invata sa comunicam eficient si stabili strategia de joc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai las-o cu tipatul la altii Rubinho, ca la fel faci si tu. Mai uita-te si in ograda ta, ca si tu tipi aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am tipat la nimeni poate doar tu cand ai facut unele afirmatii fara acoperire. Critica am facut-o tuturor, inclusiv mie. Niciodata nu ma exclud din ceea ce scriu pe blog, cand fac referire, fac referire la grup nu la individ. Daca este ceva ce nu iti convine esti binevenit sa scrii pe acest blog dar sa nu ma acuzi pe mine ca am tipat la cineva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai inteles gresit. Eu am zis ca si tu tipi. La ultimul meci ai tipat la mine. Eu n-am nicio problema ca tipa cineva la mine, in meci asa e. Nu trebuie sa ne suparam.

    Iar la afirmatii fara acoperire, nu e cazul la mine; eu spun doar cum vad eu fotbalul, indiferent ca-i convine cuiva sau nu. Asa vad eu lucrurile, si-mi spun parerea. Cum de altfel oricine are libertatea de a-si spune parerea despre jocul meu. Eu nu ma supar. N-am de ce sa ma supar. Fiecare vede in felul lui fotbalul.

    N-am nimic personal cu nimeni. Te-ai suparat ca am spus ca pleci aiurea de pe fund, fara sa se retraga nimeni. Si in continuare imi sustin ideeea. La fel poti si tu spune despre mine ca nu am jucat nimic miercuri, ca nu am facut nicio faza de atac importanta, iar la recuperare aproape nimic. Asta e realitataea, nu trebuie sa se supere nimeni.

    RăspundețiȘtergere