Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 15 octombrie 2012

COLOSSEUM 2005 IASI - Nera 1 - 3

O atitudine pozitiva..........
Dupa cum am jucat sambata se simte deja aerul primei victorii, indiferent de adversar. Nu vreau sa supar pe nimeni dar cand o sa ne descarcam o sa-mi fie mila de respectiva echipa. Trebuie sa o tinem tot asa, sa crestem de la meci la meci si sa nu ne uitam in spate, sa privim doar inainte si va rasari soarele si pe strada noastra.
Am contribuit la un spectacol si am reusit sa facem o impresie foarte buna chiar daca am jucat cu liderul la zi.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-1
Rezultat final: 1-3
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2, 1-3
Marcatori: Cotargasanu Mihai
Cartonase galbene: Mitel Ionut, Stachie Marius
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7 - ptr atitudine
Spectatori: 40
Vremea la ora jocului: temp. 11 grade Celsius, ploaie
Jucatori prezenti: Balut Ionel, Prepelita Laurentiu, Jigoranu Mihai, Pavel Florin, Vilciu Daniel, Stachie Marius, Niagu Andrei, Contreras Javier, Mitel Ionut, Scutaru Catalin, Luchian Octavian, Cotargasanu Mihai, Scarlatache Vlad;
Antrenor: Pavel Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu