Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 29 martie 2014

COLOSSEUM 2005 IASI - Lis Affair 3 - 1

O saptamana nebuna...
Dupa o infrangere cu Perpetuus in campionat (8 - 4  marcatori Marian, Javier 2 si Robert) si o eliminare din faza a doua a cupei DGB (3-3 cu OMCO si pierdut cu 3-1 la penalty, apoi 2-1 infrangere cu Dinamo) am facut un super meci in compania liderului si am invins cu un scor cu care am rasturant calculele hartiei, practic am relansat lupta pentru campionat. Desi meciul a inceput destul de echilibrat, dupa o ratare imensa a lui Dragos am inceput sa cedem teren si am luat un gol destul de usor. Din pacate pentru adversari nu am cazut nici fizic, nici psihic si am inceput sa pasam, sa jucam mult mai bine decat ei. Urmand cursul jocului Dragos a primit o pasa in adancime si ramas singur cu portarul la executat cu o finete de scarita (golul etapei). Repriza a doua a inceput furibund, cu echipa adversa care a atacat in valuri dar brava noastra aparare si contraatacurile nostre au fost letale si au dus la marcarea a doua goluri:
- la o lovitura libera in apropierea portii adverse Dudu a miscat mingea catre Robert care a catapultat-o in plasa laterala, langa bara;
- cand inca adversarii  nostri nu si-au revenit din socul primirii celui de-al doilea gol la un contraatac rapid, Dragos a gasit o pasa geniala si Robert a indeplinit o simpla formalitate inscriind golul 3.
Pana la final adversarii s-au aruncat in atac dar aparare a fost la post si atunci cand a mai scapat cate un adversar Radu si-a facut datoria.
Omul negru al acestui meci a fost Budai (sau cum naiba l-o mai chema) care desi a lovit de doua ori cu cotul in prima repriza (victime: Dudu si Caras) a luat rosu abia in a doua repriza.
Arbitrajul a fost unul pro LisAffair in prima repriza si foarte echilibrat si corect in a doua.
Cu acest meci am aratat ca avem valoare si ne putem masura fortele cu orice echipa. Indiferent de micile derapaje suntem o echipa puternica si nucleul care s-a format va arata si mai bine in campionatul viitor.

PS Saptamana viitoare e randul lui Caras pentru convocare meci antrenament si etapa campionat

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-1
Rezultat final: 3-1
Evolutia scorului: 0-1, 1-1, 2-1, 3-1
Marcatori: Grigoras Dragos, Jigoranu Robert - 2
Cartonase galbene: Stachie Marius
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 10
Spectatori: 35 - am avut chiar si galerie
Vremea la ora jocului: temp. 16 grade Celsius
Jucatori prezenti: Ciohodaru Radu, Darie Ioan, Jigoranu Robert , Cotargasanu Mihai, Stachie Marius,  Grigoras Dragos, Vilciu Daniel;
Jucatori absenti: Chirica Mircea, Prepelita Laurentiu, Contreras Javier, Pavel Florin, Vinatoru Mihai, Scarlatache Vlad, Scutaru Catalin, Luchian Octavian,  Niagu AndreiDogaru Marian 
MVP-ul meciului: echipa;
Antrenor: Vilciu Daniel;
Suporter no 1: Andrei Pavel;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu