Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 24 octombrie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - Biotop 1 - 2

Doua erori, doua goluri, o zi nefasta pentru portar....
Meciul a fost unul destul de echilibrat si numai doua momente au facut ca diferenta sa fie de 0-2 in primele 10 minute ale meciului. Desi ne-au lipsit foarte multi jucatori am reusit sa avem o echipa competitiva care s-a batut pana la fluierul de final al arbitrului pentru a scoate macar un punct din acest meci. Desi dupa pauza am jucat fara portar si am incercat o tactica cu Dudu pe post de ultim jucator nu am reusit decat sa inscriem un singur gol si sa ratam al doua mari ocazii. Am tinut adversarii numai in propria jumatate, i-am pasat stanga-dreapta jucand foarte mult cu Dudu, dar nu am avut claritate in fata portii si atacurile noastre erau blocate in fata portarului, de aproape toata echipa adversa sau de portarul lor care a prins o zi foarte buna.
Pacat ca nu am reusit sa legam doua victorii care ne-ar fi desprins in lupta pentru locul 3 fata de contracandidatele noastre. Saptamana viitoare intalnim o alta echipa puternica cu care nu prea am castigat si care vine dupa doua esecuri. Trebuie sa ne revenim cat mai rapid si sa fim prezenti si cei care au lipsit astazi.
Trebuie sa incepem sa legam victoriile si sa castigam toate meciurile pana la sfarsitul turului deoarece suntem mult mai buni si mai puternici decat am aratat pana acum. Avem toate conditiile pentru a face un campionat de neuitat si sa aratam ca o adevarata echipa care isi doreste cu ardoare  sa castige.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-2
Rezultat final: 1-2
Evolutia scorului: 0-1, 0-2, 1-2
Marcatori: Kinder
Cartonase galbene: 
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 5
Spectatori: 10
Vremea la ora jocului: temp. 10 grade Celsius, ploioasa;
Jucatori prezenti: Stratu IulianJigoranu RobertBors Alin, Darie Ioan, Stachie Marius, Dogaru Marian, Tanasa Vasile, Scutaru Catalin, Vilciu Daniel;
Jucatori absenti: Ciohodaru Radu, Luchian Octavian - cpt, Petrut Ciprian, Cotargasanu Mihai, Niagu AndreiAndron Claudiu, Pavel Florin, Scarlatache Vlad;
MVP-ul meciului: -
Coordonator: Vilciu Daniel & Darie Ioan;
Suporter no. 1: -;


                          "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu