Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 17 octombrie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - HTR 7 - 1

Un joc in care ne-a iesit aproape totul, in care am revenit de la 0-1 si am castigat in stil de mare echipa. Am reusit sa fructificam 90% dintre ocaziile avute ceea ce este mai mult decat bine. Am inceput un pic mai imprastiati dar ne-am revenit dupa ce am primit un dus rece prin primirea golului. Am legat jocul prin pase pe pozitie viitoare care au destabilizat aparare oaspete. Un lucru foarte important a fost faptul ca am jucat ca o echipa, am dat totul, am pus osul la bataie. Trebuie sa continuua asa deoarece ne astepta doua meciuri foarte grele cu Biotop si Liberto, meciuri  care trebuie sa le tratam la fel ca astazi , sa nu lasam garda jos si sa jucam din ce in ce mai bine.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 2-1
Rezultat final: 7-1
Evolutia scorului: 0-1, 1-1, 2-1,...,7-1
Marcatori: Fifi 3, Robert 2, Marian, Scuty
Cartonase galbene: 
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 9
Spectatori: 14
Vremea la ora jocului: temp. 10 grade Celsius, racoare;
Jucatori prezenti:  Ciohodaru RaduJigoranu RobertLuchian Octavian - cpt, Darie Ioan, Stachie Marius, Dogaru Marian, Tanasa Vasile, Scutaru Catalin, Andron Claudiu;
Jucatori absenti: Stratu Iulian, Petrut Ciprian, Cotargasanu Mihai, Vilciu Daniel, Niagu AndreiPavel Florin, Bors Alin, Scarlatache Vlad;
MVP-ul meciului: TEAM
Coordonator: Darie Ioan;
Suporter no. 1: -;

                          "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu