Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 10 decembrie 2011

COLOSSEUM - Dinamo 0 - 1

Un nou meci, o noua infrangere.....
Se pare ca ne intoarcem la mediocritate deoarece incepem sa jucam din ce in ce mai prost, meciul de astazi fiind cel mai catastrofal. In afara de cateva suturi anemice si un portar in mare forma nu am reusit sa ne creem nici o ocazie, nici macar sa facem o faza cat de cat de Doamne Ajuta.
Se pare ca mai avem sanse sa ne facem si mai tare de ras in urmatorul meci, ultimul pe anul acesta, cel cu Salvarea, asta daca nu se schimba ceva in atitudinea celor care intra pe teren si nu numai.
Cine va veni in locul meu poate va reusi sa organizeze si sa aduca jucatori care pot face diferenta si sa ne ajute in momente ca acestea. Multumesc frumos pentru sprijinul si incurajarile primite. Acest lucru imi arata ca ceea ce am facut pana acum nu a fost in van, ca am fost apreciat pentru implicare si imi pare rau ca nu am putut duce la final si alte proiecte pe care le aveam stabilite.

In final tin sa va anunt ca echipa a fost inscrisa in cupa DGB-HIT, in prima faza se va juca in grupe de cate 3 echipe si se vor califica primele doua. Primele meciurile se vor juca pe 14-15 ianuarie 2012 iar tragerea la sorti se va face pana la sfarsitul anului. Rugamintea mea este sa va organizati in asa fel incat sa fiti liberi in cele doua zile in care vor avea loc primele meciuri, ca sa nu avem acelasi discutii la infinit.



Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 0-1
Evolutia scorului: 0-1
Marcatori: -
Cartonase galbene: Pavel Florin
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 2
Spectatori: 5
Vremea la ora jocului: temp. 2 grade Celsius, frig
Jucatori prezenti: Pavel Andrei, Jigoranu Mihai, Cotargasanu Mihai, Luchian Octavian - cpt, Pavel Florin, Barbacaru Marian, Vilciu Daniel, Capra Vlad, Stachie Marius;
Antrenor: Pavel Florin

Un comentariu: