Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

duminică, 18 decembrie 2011

Salvarea - COLOSSEUM 0 - 2

Un meci care a fost mai important decat ne asteptam deoarece datorita celor 3 puncte castigate am reusit sa devenim cap de serie pentru tragerea la sorti a grupelor din cadrul cupei DGB-HIT. Pe langa faptul ca am fost foarte, foarte subtirei din punct de vedere a lotului am reusit sa invingem si in afara faptului ca am reusit sa marcam de doua ori, ne-am creat si multe alte ocazii. Primul gol a fost in stilul "Barcelona" in care ne-am ametiti adversarii cu pase surprinzatoare si o finalizare de finete a lui Ionut, tot el fiind si autorul celui de-al doilea, gol cu care a devenit golgheterul echipei si mentionez ca Ionut este unul dintre acei jucatori care poate face diferenta intr-un meci si ma bucur ca este jucatorul echipei Colosseum, cel mai bun transfer pe care l-am facut in vara. E putin ciudat ca, golgheterul echipei sa fie un fundas (aviz mijlocasilor si atacantilor) dar atat cat castigam ce mai conteaza cine marcheaza.
Campionatul se va relua la anul pe 21 ianuarie, cu cateva zile inainte de ziua lui Dudu, pe care tin sa il felicit deoarece acum doua etape a fost ales jucatorul etapei.
Inainte de reluare campionatului se vor desfasura meciurile din faza grupelor pentru cupa BGD-HIT (14-15 ianuarie 2012). Tragere la sorti a grupelor va avea loc pe data de 09 ianurie 2012 iar componenta lor va fi postata pe blog.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-2
Rezultat final: 0-2
Evolutia scorului: 0-1, 0-2
Marcatori: Matel Ionut 2
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7
Spectatori: 5
Vremea la ora jocului: temp. 8 grade Celsius, frig
Jucatori prezenti: Balut Ionel, Jigoranu Mihai, Pavel Florin, Darie Ioan, Matel Ionut, Vilciu Daniel, Capra Vlad, Stachie Marius;
Antrenor: Pavel Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu