Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

duminică, 3 iunie 2012

Parma Tax - COLOSSEUM IASI 2 - 9

Scorul etapei .... pacat ca e ultima...
Prea multe nu sunt de spus deoarece am intalnit o echipa care nu ne-a pus nici macar un "minim" de probleme iar rezultatul final vine sa intareasca concluziile trase. Un joc controlat de la un capat la altul, cu multe faze frumoase, practic ne-am transformat din soarece in pisica (aviz la ce s-a intamplat etapa trecuta unde am fost in rolul de soarece). Ma bucur ca am reusit sa recuperam ceea ce am pierdut data trecuta dar am un gust amar ca nu am reusit sa ne atingem obiectivul (locul 5).
Marti vom discuta ceea ce vom face pe viitor iar la munte vom trage concluziile la ceea ce a fost in editia de campionat 2011/2012.
Participarea la fantastica cupa DTSJ, un alt mod de a face bani cand participarea ar trebui sa fie GRATUITA avand in vedere cine este organizatorul (Directiei pentru Tineret si Sport Iasi), a fost anulata, mai ales ca atunci cand ar trebui sa fie ultimul meci din grupa noi avem meciul nostru, cu muntele.
Sper ca la anul se va schimba in primul rand sistemul de joc, in al doilea rand - mentalitatea celor implicati in organizare, care ar trebui sa puna pe primul loc frumusetea acestui joc si performanta, nicidecum BANIIIIIIIIIII.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-5
Rezultat final: 2-9
Evolutia scorului: 0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4, 1-5, 1-6, 2-6, 2-7, 2-8, 2-9
Marcatori: Luchian Octavian, Banu Cristian - 2, Jigoranu Mihai - 3, Capra Vlad, Stachie Marius, Scutaru Catalin
Cartonase galbene: Banu Cristian
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 9
Spectatori: 25
Vremea la ora jocului: temp. 24 grade Celsius, perfecta pentru fotbal
Jucatori prezenti: Balut Ionel, Vilciu Daniel, Scarlatache Vlad, Stachie Marius, Capra Vlad, Jigoranu Mihai Robert, Scutaru Catalin, Banu Cristian, Luchian Octavian.
Antrenor: -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu