Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2016/2017

Team picture 2016/2017

luni, 4 iunie 2012

Situatia cheltuielilor la sfarsit de sezon

Dupa cum veti putea observa, cheltuielile pentru intretinerea echipei sunt destule si  intretinute de cativa oameni inimosi. Vreau sa vedeti cat de greu se tine o echipa chiar si pentru nivelul acesta. Nimic nu e lasat la voia intamplarii, trebuie sa realizati ca atunci cand va puneti in slujba acestei echipe veti avea unele responsabilitati:
  • va veti respecta cuvantul dat; 
  • va veti respecta colegii, dar si adversarii;
  • veti da totul atunci cand veti fi pe teren;
  • veti lua parte la toate actiunile organizate in sanul echipei; 
  • si, in final, cea mai importanta, va veti bucura de acest joc.
Nu e nimic iesit din comun, este vorba doar despre RESPECT RECIPROC.


Dupa cele spuse va prezint si cheltuielile avute pe intreg sezonul 2011/2012.

1. Rata Lunara (se plateste odata la patru meciuri) - 300 RON;
Contributie: Florin 100 RON; Robert, Mishu, Dudu si Catalin - cate 50 RON;
S-au platit 8 rate: 2400 RON + a noua rata (un singur meci): 75 RON;
TOTAL: 2475 RON
*cu mentiunea ca de la anul taxa va fi de 400 sau 500 RON, in functie de negocierile purtate cu organizatorii;

2. Arbitri (se platesc la fiecare meci) - 20 RON;
Contributie: Robert - 460 RON; Dudu - 155 RON; Andrei - 5 RON; Mishu - 5 RON; Scuty - 5 RON; Florin - 30 RON;
Total: 660 RON (33 ETAPE X 20 RON/ETAPA);

3. Fondul de avertisment (se plateste in avans pana se epuizeaza in functie de numarul de cartonase) - 50 RON (cartonasul galben - 5 RON, cartonasul rosu - 10 RON)
Contributie: 160 RON - Robert;
Cartonase galbene primite: 31 - Catalin (5 cartonase galbene - platite 4); Costel (2 - 0); Ionut (3 - 1); Mishu (2 - 1); Marian (1 - 0); Fifi (1 - 1); George (3 - 2); Florin (5 - 2); Dudu (1 - 1); Robert (3 - 3);  Bibi (1 - 0); Tavi (1 - 1); Caras (1 - 1); Vlad (1 - 0); Banu (1 - 0).
Cartonase rosii primite: 1 - Caras (1 - 0)
Din total contributie data s-a consumat 165 RON si s-au recuperat 100 RON; 

4. Legitimatii (se platesc la inceputul campionatului) - 10 RON/legitimatie;
Legitimati: 22 jucatori;
Platiti: 220 RON - Robert;
Recuperati: 90 RON;

5. Taxa cupa HIT - 150 RON;
Contributie: Florin, Robert, Mishu, Dudu si Catalin - cate 30 RON;
Arbitrii: 2 meciuri x 20 RON/MECI = 40 RON
TOTAL: 190 RON

5. Diverse achizitii
a. Minge Adidas - 17.09.2011: 110 RON;
Contributie: 97 RON Robert; 13 RON Dudu;
b. Minge ProForce 100 - 26.11.2011: 61.9 RON;
Contributie: 61.9 RON - Robert;
c. Manusi Portar - 26.11.2011: 85.5 RON;
Contributie: 85.5 RON - Robert;
d. Caldura Balon - 40 RON;
Contributie: 10 RON - Ionut; 25 RON - Florin; 5 RON - Robert;


TOTAL CHELTUIELI

2475 RATE LUNARE
660  ARBITRI
160  CARTONASE
220  LEGITIMATII
190  CUPA HIT
297.4 DIVERSE ACHIZITII
------------------
4002,4  RON - BUGET SEZON 2011/2012


Dupa cum puteti vedea se cheltuie ceva bani pentru a putea tine o echipa si nu mai punem ca de la anul o luam de la capat, echipamente noi, mingi, manusi s.a.m.d. Se fac eforturi foarte mari pe care sper, ca de la anul,  sa tineti cont si sa faceti tot posibilul sa fiti prezenti la meciuri si antrenamente, asa cum aveti programate diverse actiuni personale sa va faceti loc in agenda voastra si de echipa.
In final tin sa multumesc celor care au fost alaturi de echipa si s-au implicat in organizare si nu numai, si pentru amatori - este oricand un loc disponibil pentru un actionar sau sponsor.


PS. Imi cer scuze daca am reusit sa omit pe cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu