Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

joi, 28 martie 2013

RESTANTA: Termoservice - COLOSSEUM 2005 IASI 2 - 2

O victorie scapata printre degete.......
Chiar daca meciul a inceput de la 1 - 0 pentru adversari, pana la pauza, am reusit sa egalam si chiar sa ne creem foarte multe ocazii de gol, unele dintre ele cu niste ratari monumentale. A fost mai greu pana ne-am obisnuit cu suprafata de joc deoarece ne-a creat ceva probleme la inceput.
Repriza a doua am inceput-o mai bine si dupa cateva ocazii am reusit sa preluam conducerea si sa punem stapanire pe joc. In momentul in care ne-am crezut deja invingatori am gafat inexplicabil in aparare si le-am dat adversarilor posibilitatea sa egaleze si sa treaca la carma jocului. Am suferit pana la finalul jocului dar la fel de bine am fi putut castiga daca am fi finalizat ocaziile avute.
Cu un pic mai multa atentie puteam  foarte usor castiga acest meci. Greselile personale continua sa ne dea bataii de cap si nu reusim sa ramanem concentrati pe tot parcursul jocului. In loc sa ne batem ptr fiecare minge cateodata ne lasam in baza altor colegi si in felul acesta apar probleme. Mai bine doi la o minge decat nici unul.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-1
Rezultat final: 2-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2, 2-2
Marcatori: Stachie Marius, Luchian Octavian
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7
Spectatori: 20
Vremea la ora jocului: temp. 18 grade Celsius
Jucatori prezenti: Pavel Andrei, Scutaru Catalin, Stachie Marius, Niagu Andrei, Pavel Florin, Scarlatache Vlad, Jigoranu Mihai, Vilciu Daniel, Luchian Octavian, Cotargasanu Mihai, Darie Ioan;
Antrenor: Luchian Octavian - Tavi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu