Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 22 februarie 2014

COLOSSEUM 2005 IASI - UTI 1 - 4

Mea culpa.....
Meciul a inceput sub semnul echilibrului dar dupa o bara a lui Tavi adversarii au reusit sa deschida scorul si sa il majoreze chiar inainte de terminarea primei reprize. Repriza a doua am inceput-o in forta si am marcat foarte repede dupa o faza colectiva de toata frumusetea.
Momentul cheie al meciului a fost, insa, ratarea  imensa (mea culpa) de la scorul de 1 - 2,  ratare care a influentat rezultatul final si jocul nostru de pe final. Ce s-a intamplat dupa nu a mai contat, a fost doar prin prisma faptului ca incercam sa revenim in joc si am fost prinsi pe contraatac.
Saptamana viitoare vom juca cu Toska si sper ca prezenta sa fie mai numeroasa.
Ne vedem marti cand o sa va dam o noua bataie :)).

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-2
Rezultat final: 1-4
Evolutia scorului: 0-1, 0-2, 1-2, 1-3, 1-4
Marcatori: Jigoranu Robert
Cartonase galbene: Darie Ioan
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 4,5
Spectatori: 5
Vremea la ora jocului: temp. 10 grade Celsius
Jucatori prezenti: Chirica MirceaVilciu Daniel, Darie Ioan, Cotargasanu Mihai, Luchian Octavian,  Jigoranu Mihai, Niagu Andrei Stachie Marius;
Jucatori absenti: Ciohodaru Radu, Scarlatache Vlad, Dogaru Marian, Prepelita Laurentiu, Pavel Florin, Vinatoru Mihai,  Grigoras Dragos, Contreras Javier;
MVP-ul meciului: Cotargasanu Mihai;
Antrenor: Darie Ioan;
Suporter no 1: lipsa, s-a simtit;


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu