Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 3 martie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - EBS 1 - 2

O infrangere dureroasa...
Meciul a inceput destul de bine si chiar am reusit sa deschidem scorul la prima ocazie. Am avut posibilitatea chiar sa il majoram in cateva randuri dar nu a fost sa fie. Chiar si in a doua repriza am avut multe sanse de a majora scorul si asa cum se intampla in fotbal, ocaziile se razbuna. Am luat 2 goluri in ultimele 5 minute si nu am mai avut claritatea pentru a reveni in joc.
Mi-au trebuit cateva zile sa-mi revin dupa aceasta infrangere dar mi-am revenit doar la gandul ca mai avem inca un tur de disputat.  Un tur pe care, va rog, sa il respectati si sa faceti tot ce depinde de voi pentru a fi prezenti. Imi doresc sa facem tot ce putem pentru a scoate maxim deorece, dupa ultimele evolutii, nu ne este nimeni mai superior, toate echipele sunt puternice dar nu imbatabile. Am demonstrat ca avem o echipa puternica si haideti sa facem ca lucrurile sa fie mult mai bune ptr ultima parte a campionatului.
Sambata vom juca cu Perpetuus, un meci foarte dificil pentru noi, dupa cum bine stiti, si deja ne confruntam cu absente notabile.
Luni vom juca restanta cu UTI, de la ora 20:30, pe Magic Stadium, singura echipa pe care nu am invins-o, pana acum.
Trebuie sa ridicam capul sus, sa ne mobilizam deoarece avem posibilitatea si timpul necesar de a face un sezon de vis. Luam fiecare meci in parte si dam totul, nu ne uitam in clasament, nu facem calcule, nu desconsideram adversarul, indiferent de cine este el, nu ne luam revanse sau mai stiu ce altceva.
Tragem tare pentru orice punct si jucam pentru echipa.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-0
Rezultat final: 1-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2
Marcatori:  Fifi
Cartonase galbene: Hurjui, Caras
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 6
Spectatori: 20
Vremea la ora jocului: temp. 12  grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Ciohodaru RaduScarlatache Vlad, Jigoranu Robert,  Luchian Octavian, Scutaru Catalin,  Stachie Marius, Darie Ioan, Petrut Ciprian,  Vilciu Daniel;
Jucatori absenti: Stratu IulianAndron Claudiu, Grigoras Dragos,  Niagu Andrei, Chirica Mircea, Prepelita Laurentiu,  Contreras Javier, Dogaru Marian, Pavel Florin, Cotargasanu Mihai;
MVP-ul meciului: team;
Coordonator: Darie Ioan & Vilciu Daniel;
Suporter no. 1: Dogaru Marian;
Cameraman/fotograf: lipsa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu