Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 23 februarie 2015

COLOSSEUM 2005 IASI - Dinamo 3 - 0

Am schimbat liderul ...... din nou :))
Am asistat la unul dintre cele mai bine pregatite meciuri, am avut jucatori dispusi la efort, rabdare si indicatii de pe margine utile. Chiar daca am intalnit echipa de pe primul loc nu ne-am intimidat si am iesit la joc. Am tinut mai mult de minge, nu am mai dat-o adversarilor si am fost lasati sa jucam de catre arbitrii (un arbitraj de calitate a produs un meci de calitate). Momentul cheie a meciului a fost eliminarea unui adversar, la un fault fara minge asupra lui Fifi, lucru care a facilitat aceasta victorie. Sansa a avut si ea rolul ei si a fost de partea noastra  la o minge trimisa in bara de adversari, un moment care putea schimba soarta acestui meci, mai ales ca rezultatul era inca 0-0.
Nu avem prea mult timp sa ne bucuram deoarece sambata intalnim alta echipa cu pretentii la primul loc - EBS. Un meci la fel de greu dar daca vom presta acelasi joc, precis, cu siguranta vom putea scoate un rezultat pozitiv.

In alta ordine de idei va anunt ca iesirea de la sfarsit de sezon va avea loc in perioada 29 - 31 mai 2015, la Zetevar. Daca nu vom gasi locuri acolo atunci vom vedea la Ciumani. Pentru mai multe detalii intrati pe pagina de facebook.
Pana maine seara va trebui sa stabilim numarul de persoane ca sa putem suna miercuri. Asa ca vorbiti acasa cu "sefii" si veniti cu un raspuns. Daca doriti sa luati lectii de negocieri, vorbiti cu Fifi :)).
O zi minunata!

Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 3-0
Evolutia scorului: 1-0, 2-0, 3-0
Marcatori:  Tavi, Claudiu, Fifi
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 10
Spectatori: 25
Vremea la ora jocului: temp. 12  grade Celsius;
Jucatori prezenti: Stratu Iulian Scarlatache Vlad, Jigoranu Robert, Andron Claudiu, Luchian Octavian, Scutaru Catalin,  Stachie Marius, Darie Ioan, Dogaru Marian, Vilciu Daniel;
Jucatori absenti:  Ciohodaru Radu, Grigoras Dragos,  Niagu Andrei, Chirica Mircea, Prepelita Laurentiu,  Contreras Javier,  Pavel FlorinPetrut Ciprian;
MVP-ul meciului: team;
Coordonator: Darie Ioan & Vilciu Daniel;
Suporter no. 1: Cotargasanu Mihai;
Cameraman/fotograf: Cotargasanu Mihai;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu