Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 10 februarie 2015

Winter Cup Vaslui - la 10 minute de semifinala

Prima noastra participare la un turneu in afara Iasului a fost o experienta utila din care am avut ce invata. In afara faptului ca am jucat in sala (ne-am adaptat mai greu, lucru vizibil in primul meci), un lot subtirel dar ambitios, organizarea a avut mult de suferit, mai ales ca tragerea la sorti a grupelor,  a fost total lipsita de transparenta. Practic, s-au facut doua grupe, una cu cele mai bune echipe (Unistil - castigatoarea de anul trecut - am pierdut cu 3-2, Zimbru - vicecampioana - am pierdut cu 3-0, Murgeni - o echipa care a eliminat pe cei de la FC Barlad - una dintre pretendente la titlu  - am castigat cu 4-2 si noi) si cealalta grupa  (Inter VS - echipa organizatorului, Spartanii, Kapri Roman si Unirea Ruginoasa) - grupa scorurilor de maidan, o grupa care a lasat  loc de interpretari.
Calificarea a fost la indemana noastra pana sa-si intre in rol arbitrii. La ultimul meci din grupa, in care aveam nevoie de victorie,  la scorul de 1-0 pentru noi, cu 10 minute inainte de final, am fost egalati si imediat am fost lasati si cu un om mai putin, Iulica fiind eliminat gratuit de unul dintre arbitrii. Acesta a fost momentul care a facut diferenta intre cele doua echipe si, totodata, ratarea calificarii in semifinale.
Oricum multumesc tuturor celor care au facut tot posibilul sa fie prezenti la acest turneu chiar daca unii au purtat negocieri in termeni duri acasa :)).
Negru Marius, Stachie Marius, Scarlatache Vlad, Cotargasanu Mihai, Darie Ioan, Dogaru Marian, Mreana Iulian, Andron Claudiu, Nitisor Ovidiu, Scutaru Catalin.
In final tin sa ii multumesc nasului lui Caras - Cristi Soldan (jucator la echipa Unistil) care ne-a primit la el acasa, unde ne-a servit un adevarat ospat, cu mancare, bautura si prajituri.  Chiar daca a facut noapte alba cu unii dintre noi tot a reusit sa castige trofeul Winter Cup. Felicitari!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu