Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 12 decembrie 2016

COLOSSEUM 2005 IASI - Dafin 6 - 1

Rezultat normal care refleca realitatea din teren....
Meci fara istoric, la o singura poarta si doar cu 3 suturi pe poarta trimise de adversari. Am rulat tot lotul avut la dispozitie si am marcat cu toate liniile. In ciuda jocului foarte bun am mai avut si unele sincope prin care in loc sa jucam cat mai simplu, combinativ cu cel de langa, preferam sa o trimitem la cel mai indepartat si sa riscam in felul acesta un contra-atac din partea adversarilor. Trebuie sa intelegem ca, toti suntem pe acelasi nivel si nu exista sau va exista vre-o preferinta in timpul jocului de a juca cu unul sau altul. Cine intra in teren va pune, in primul rand, binele echipei si nu cel individual. Suntem destul de maturi sa ne dam seama atunci cand gresim si pe viitor sa incercam sa indreptam acest lucru, valabil pentru tot lotul.
Sambata am fost mai combinativi dar trebuie sa progresam cat mai mult si nu cumva sa avem impresia ca daca am castigat la acest scor suntem pe val si sa lasam garda jos. Trebuie sa castigam si meciurile cu echipe importante si sa va aduc aminte ca din grupul echipelor din care facem parte am pierdut la scor cu Aldoor, am facut egal cu Imperium si MDesign, am castigat cu UTI si iar am pierdut cu Aroneanu si Liberto. Pentru ceea ce ne dorim cu totii este prea putin. Suntem echipa cu cel mai omogen lot si asta nu se vede. Sper ca acest semnal de alarma sa fie suficient si sa luam un pic de atitudine, suntem mult mai buni decat ceea ce aratam acum. Vedeti ca totul depinde numai de noi, nu suntem genul care sa se lase intimidati de vre-un adversar. Potential este, atunci ce mai asteptam??????


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 3-0
Rezultat final: 6-1
Evolutia scorului: 1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 4-1, 5-1, 6-1
Marcatori: Tavi, Claudiu, Robert, Kinder, Claudiu, Claudiu
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 7
Spectatori: 9
Vremea la ora jocului: temp. 8 grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Stratu IulianAndron Claudiu, Scutaru Catalin, Jigoranu Robert, Stachie Marius, Luchian Octavian - cpt, Bors Alin,  Tanasa Vasile, Vilciu Daniel;
Jucatori absenti:  Stefancu Ovidiu, Ciohodaru Radu,  Darie Ioan, Paiu Marian, Pavel Florin, Cotargasanu Mihai, Scarlatache Vlad, Petrut Ciprian, Mreana Iulian;
MVP-ul meciului: Andron Claudiu;
Coordonator: Vilciu Daniel;
Suporter no. 1:  ;

                     "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu