Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 17 decembrie 2016

COLOSSEUM 2005 IASI - UTI 1 - 0

Un adevarat derby......
Poate, astazi, am asistat la unul dintre cel mai echilibrat, frumos si plin de suspans meci, poate nu al campionatului dar sigur al etapei. Meciul a inceput sub semnul echilibrului dar cu o posesie mai buna pentru noi. Primele ocazii au fost la poarta celor de la UTI, printre care si bara lui Claudiu dar si Iulian a fost pus la incercare cu un sut foarte bine plasat care putea face diferenta in prima repriza pentru adversari. A doua repriza a inceput ceva mai dificil pentru noi, ne-am asezat mai greu in teren si in urma unor greseli individuale am dat posibilitate adversarilor sa-si creeze mari ocazii de gol si doar inspiratia lui Iulian ne-a tinut in joc si poate un pic si lipsa de concentrare la finalizare a adversarilor. Usor ne-am revenit, am echilibrat balanta si am reusit sa ne concentram mai bine asupra jocului. Golul a venit cu 5 minute inainte de final din piciorul stang a lui Kinder care a finalizat spectaculos cu un sut la firul ierbii de la 13-15 m, mingea oprindu-se langa bara, in plasa laterala. Pana la final am incercat sa tinem mai mult de mingea, poate unii prea mult ceea ce ne-a dat ceva emotii. Fluierul de final a venit ca o eliberare si cu 3 puncte foarte importante in stabilirea clasamentului final, mai ales ca au fost obtinute in compania unui adversar care venea dupa 6 meciuri fara infrangere si care batuse campioana la un scor care nu lasa loc de interpretari.
Ma bucur ca am reusit sa incheiem acest fantastic an cu o victorie si una foarte importanta.
Marti vom rememora aceste momente la o cana de vin fiert, bomboane de pom :) si poate secret santa :).


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 1-0
Evolutia scorului: 1-0
Marcatori: Kinder
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 9
Spectatori: 18
Vremea la ora jocului: temp. 2 grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Stratu IulianAndron Claudiu, Scutaru Catalin, Jigoranu Robert, Stachie Marius, Bors Alin,  Tanasa Vasile, Vilciu Daniel, Darie Ioan, Scarlatache Vlad;
Jucatori absenti:  Stefancu Ovidiu, Ciohodaru Radu, Luchian Octavian - cpt, Paiu Marian, Pavel Florin, Cotargasanu Mihai, Petrut Ciprian, Mreana Iulian;
MVP-ul meciului: Tanasa Vasile;
Coordonator: Vilciu Daniel & Darie Ioan;
Suporter no. 1:  ;

                     "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu