Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

marți, 18 octombrie 2011

Un foc de paie ..............

Ma bucur ca reusim sa castigam cu echipele mari ale campionatului dar ma intristez teribil cand vad cata nepasare si neseriozitate este atunci cand e vorba despre ora si simt nevoia sa mai scriu inca o data "ora" de antrenament. Si eu am probleme, si eu am ceva de rezolvat sau de facut dar stiu ca marti de la ora 19.00 am ora de antrenament si fac in asa fel incat sa rezolv orice pentru a fi prezent. Daca vom continua in stilul acesta eu unul nu ma mai implic deloc si o sa lasa totul la voia intamplarii. Nu sunt dator nimanui ca in fiecare marti sa incep sa dau 20-30 de telefoane ca sa pot face doua echipe. Tin sa amintesc ca sambata avem un meci la fel de important ca cel cu Nera si daca nu scoatem un rezultat pozitiv atunci am muncit degeaba. Tot vorbim de cum sa ne pregatim, ce ar trebui sa facem si ramane doar la stadiul de vorbe, ca de fiecare data. M-am saturat sa aud nemultumiti, numai comentarii si implicare zero.
Ne vedem deseara .......... cati o sa ne adunam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu