Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

duminică, 30 octombrie 2016

COLOSSEUM 2005 IASI - Perpetuus 3 - 0

Meci greu chiar daca scorul nu o arata...
Ca de fiecare data meciurile cu Perpetuus sunt mai speciale si foarte greu de castigat. Nici de data aceasta nu a fost mai diferit si golul a venit destul de greu si foarte tarziu prin Carolica, dupa ce in prealabil a reusit sa rateze o lovitura de la 9 m in urma faultuilor facute de adversari.
Dupa pauza, dupa cateva faze mai periculoase ale adversarilor am reusit sa ne distantam si sa ne facem jocul mult mai usor pentru final.
Am aratat o pofta buna de joc, ne-am creat o sumedenie de ocazii dar am ratat foarte mult. Cu un pic mai multa concentrare la finalizare si scorul putea sa fie mult mai mare dar ma bucur ca am castigat si am luat cele 3 puncte.
Una peste alta un joc bun, multa miscare in teren si doar o mica atentionare pentru Vasile care trebuie sa fie un pic mai temperat :)).


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-0
Rezultat final: 3-0
Evolutia scorului: 1-0, 2-0, 3-0
Marcatori: Carolica, Fifi, Robert
Cartonase galbene: Vasile
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 8
Spectatori: 25
Vremea la ora jocului: temp. 10 grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Stefancu Ovidiu, Scutaru Catalin, Petrut Ciprian, Bors Alin, Darie Ioan, Andron Claudiu,  Jigoranu Robert, Stachie Marius,  Tanasa Vasile;
Jucatori absenti: Stratu IulianCiohodaru RaduLuchian Octavian - cpt, Cotargasanu Mihai, Paiu Marian,  Scarlatache Vlad, Pavel Florin, Vilciu Daniel, Mreana Iulian;
MVP-ul meciului: Fifi;
Coordonator: Darie Ioan;
Suporter no. 1:  Scarlatache Vlad;

                     "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu