Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

sâmbătă, 1 octombrie 2016

COLOSSEUM 2005 IASI - Continental 2 - 0

Mai greu dar am castigat...
Meciul a fost foarte incalcit cu multe inexactitati de o parte si de alta. Jocul nu a fost cel asteptat dar speram pe viitor sa rezolvam aceste mici probleme de comunicare in teren. Problema a fost ca nu am tinut prea mult de minge si ne-am facut jocul foarte greu si faptul ca in loc sa jucam cat mai simplu am ales de fiecare data varianta cea mai dificila. Dupa o prima repriza alba cu doar cateva faze de poarta la ambele porti, chiar cu ocazii mai multe pentru adversari, am reusit sa deschidem scorul chiar la inceputul reprizei a doua cu un sut foarte frumos a lui Tavi. Adversarii au iesit la joc si si-au creat ocazii importante de gol, fapt care a dus pana la cel de-al cincilea fault si doar un pic a mai lipsit sa il de-a arbitrul si pe al saselea la scorul de 1-0.
Pe final am reusit sa marcam si golul doi, sa ne creem si alte ocazii dar nu am mai reusit sa mai inscriem. A fost golul care a adus linistea pentru a termina meciul in atac si cu mingea cat mai departe de poarta noastra. Poate repriza a doua a fost putin mai buna dar trebuie sa fim foarte atenti si mai concentrati deoarece cu acest joc nu putem continua. Partea buna e ca ne-am pastrat poarta intacta si sper sa o mentinem asa cat mai mult timp. Suntem acolo dar trebuie sa dam mai mult pentru a ne mentine, trebuie ca pentru fiecare partida in parte sa jucam ca si cum ar fi o finala, indiferent de adversar.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 2-0
Evolutia scorului: 1-0, 2-0
Marcatori: Tavi, Robert
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 8
Spectatori: 32
Vremea la ora jocului: temp. 24 grade Celsius, perfecta ptr fotbal;
Jucatori prezenti: Stratu Iulian Paiu Marian, Luchian Octavian - cptBors Alin, Scarlatache Vlad Darie Ioan, Andron Claudiu,  Jigoranu Robert, Stachie Marius, Vilciu Daniel, Tanasa Vasile;
Jucatori absenti: Ciohodaru RaduStefancu Ovidiu, Cotargasanu Mihai, Pavel Florin, Mreana Iulian, Scutaru Catalin, Petrut Ciprian;
MVP-ul meciului: Iulian;
Coordonator: Vilciu Daniel & Darie Ioan;
Suporter no. 1: -;

                       "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu