Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

duminică, 30 octombrie 2016

COLOSSEUM 2005 IASI - Lupii Negri 4 - 2

Meciul de duminica...
Desi meciul trebuia sa se joace peste 2 saptamani, din cauza programului celor de la Lupii, meciul s-a jucat astazi si a fost de bun agur pentru noi deoarece am facut un meci bun si am castigat. Poate doar la 1-1 ne-am facut cateva griji dar in rest am controlat jocul de la un capat la altul. Ne-am creat multe ocazii si iarasi am ratat dar am si marcat atunci cand a trebuit. In general, a fost un joc linistit in care adversarii si-au vazut numai si numai de joc iar arbitrii au fluierat doar ceea ce era evident si corect. Ma bucur ca am trecut peste acest meci care se anunta destul de dificil mai ales ca echipa adversa, dupa jocul prestat, nu-si merita locul ocupat in clasament.
Urmeaza doua saptamani de pauza deoarece etapa urmatoare vom sta iar pentru cealalta am jucat astazi. Ne vom intalni doar martea la antrenament iar dupa aceasta pauza vom juca cu MDesign, Dinamo si Aroneanu si vom incheia primul tur.

Pana marti, va rog, sa va ganditi la o locatie pentru iesire de sfarsit de an iar data aleasa a fost cea de 03.12.2016. Toata lumea este invitata, chiar si cei care ne sunt alaturi si care ne sprijina. Va rog sa va eliberati programul in asa fel incat sa fiti prezenti deoarece pana la urma asta e tot ce conteaza, sa ne simtim bine impreuna si sa organizam mai des acest fel de actiuni.


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 1-0
Rezultat final: 4-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1, 4-2
Marcatori: Kinder - 3, Scuty
Cartonase galbene: -
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 8
Spectatori: 2
Vremea la ora jocului: temp. 10 grade Celsius;
Jucatori prezenti:  Stefancu Ovidiu, Scutaru Catalin, Bors Alin, Darie Ioan, Andron Claudiu,  Jigoranu Robert, Scarlatache Vlad, Stachie Marius,  Tanasa Vasile;
Jucatori absenti: Stratu IulianCiohodaru RaduPetrut Ciprian, Luchian Octavian - cpt, Cotargasanu Mihai, Paiu Marian, Pavel Florin, Vilciu Daniel, Mreana Iulian;
MVP-ul meciului: Kinder;
Coordonator: Darie Ioan;
Suporter no. 1:  ;

                     "Fotbal cu zambetul pe buze "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu