Totalul afișărilor de pagină

Team picture 2021/2022

Team picture 2021/2022

luni, 30 ianuarie 2012

COLOSSEUM - Nera 1 - 2

Un meci frumos din toate punctele de vedere chiar daca am pierdut nemeritat.
Am jucat fotbal - ne-am aparat, am contraatacat fulgerator si ne-am creat multe ocazii. In sfarsit pot spune ca de acum inainte am o viziune despre cum putem juca, indiferent de adversar. Tactica aplicata sambata ni se potriveste ca o manusa si cred ca asta ar trebui sa jucam de acum.
Poate am pierdut nemeritat dar am reusit un joc colectiv minunat, un gol fabulos nu prin frumusetea lui si prin intreaga desfasuare a fazei. Poate a fost pentru prima data cand ne-am bucurat cu totii la un gol ... si a fost magnific, ne-am simtit ca o adevarata echipa si ceea ce conteaza mai mult ca orice - adevarati prieteni.
La sfarsitul jocului am fost putin dezamagit dar am incercat sa vad numai partea frumoasa si ceea ce ne-a definit pe teren - ambitia de a deveni cat mai buni si greu de batut.
BRAVOOOO BAIETIIIIIIIIIIII!


Statistica meciului

Rezultat prima repriza: 0-0
Rezultat final: 1-2
Evolutia scorului: 1-0, 1-1, 1-2
Marcatori: Jigoranu Mihai
Cartonase galbene: Darie Ioan, Luchian Octavian
Cartonase rosii: -
Nota echipei: 6.5 - pentru daruire
Spectatori: 35
Vremea la ora jocului: temp. 8 grade Celsius, caldut
Jucatori prezenti: Balut Ionel, Jigoranu Mihai, Matel Ionut, Vilciu Daniel, Stachie Marius, Scutaru Catalin, Luchian Octavian, Pavel Andrei, Pavel Florin, Barbacaru Marian, Cotargasanu Mihai, Darie Ioan;
Antrenor: Pavel Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu